Episk inledning

Det har vart en bra helg, fredagen bjöd på mastodontfilm, Ben Hur, 1959 versionen. Den är ju lång, ca 3,5h, men den kändes aldrig tråkig, utan faktiskt bra!

Under pausen (ja, det är en paus i filmen + att man måste vända sida på dvdn) passade jag på att fota en av Jakobs katter. Så söt! :)


5Dm2 med Tamron 28-75/2.8 Macro @ 53mm. 1/15, f2.8, Iso 3200.

Igår lördag tog jag det ganska lugnt, satt med på spexgenomdraget under några timmar på eftermiddagen. På kvällen blev jag bjuden på en god pastamiddag av en vän innan vi åkte ner till stan för att gå på Lindy hop Live på ordenshuset.


Var ganska ordentlig dimma då jag cyklade hem från en tv-spelskväll i torsdags.

5Dm2 med Tamron 28-75/2.8 Macro @ 28mm. 1/10, f2.8, Iso 2500.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0